П’ятнадцята міжнародна наукова конференція з інженерної педагогіки SCHOLA 2019 пройшла з 3 по 5 грудня в Харкові, Українська інженерно-педагогічна академія.
Ця міжнародна конференція була зосереджена на обміні сучасними тенденціями та результатами досліджень, а також на презентації практичного досвіду в галузі інженерної педагогіки. Слоган конференції SCHOLA 2019 – “Інженерна педагогіка об’єднує”.
SCHOLA 2019 була організована Українською інженерно-педагогічною академією, Університетом ДТІ в Дубниці над Вахом (Словаччина), Інформаційним суспільством з питань освіти та навчання (Словаччина), Асоціацією словацьких науково-технічних товариств, Інститутом професійної освіти та навчання Національної академії освітніх наук України під егідою Міжнародного товариства інженерної педагогіки – IGIP.
Загалом на конференцію зареєструвалося 62 учасники, які подали 48 доповідей у співавторстві 95 вчених зі Словаччини, Чехії, Австрії, Німеччини, Італії, Румунії та України. На конференції були присутні 19 іноземних учасників.
Під час конференції було проведено пленарне засідання та чотири секційні засідання, а також круглі столи та семінар:
- «Удосконалення освіти вчителів для навчання у галузі інженерної педагогіки та професійно-технічної освіти» в рамках проекту Erasmus + PAGOSTE;
- «Нові педагогічні парадигми у розвитку підприємницького духу та творчих підприємницьких навичок» в рамках проекту Creative Spark British Council.
- Інформаційно-комунікаційні технології в підготовці технічно освічених викладачів.
Учасники конференції мали три дні плідної роботи та наукових розробок, здобули нових партнерів та отримали культурні відкриття.
Аспірант УІПА Коберляйн-Керлер Ріхард Юргену виступив з доповіддю, слухачі аспірантури спеціальності 01 Освіта / Педагогіка прийняли участь як слухачі і задавали слушні запитання.
Подані учасниками конференції наукові статті опубліковані у спеціальному випуску відкритого інтернет-журналу R&E-SOURCE (Австрія).
Наступна SCHOLA 2020 відбудеться у Братиславі.