Студентство та викладачі УІПА гідно представили свої бізнес-ініціативи на конкурсі стартап-проєктів «Спробуй і Ти!» 2022

Цього буремного військового року команді проєкту Create Creative Entrepreneurs програми Creative Spark: Higher Education Enterprise Programme від British Council вдалось вдало реалізувати IV конкурс стартап-проєктів «Спробуй і Ти!» у новому, вже загальноукраїнському масштабі.

До півфіналу і фіналу конкурсу були відібрані команди студентів та викладачів-наставників, які представляли:

− Державний вищий навчальний заклад «Нововолинський електромеханічний коледж»;

− Луцький національний технічний університет;

− Львівський державний університет безпеки життєдіяльності;

− Національний університет «Запорізька політехніка»;

− Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»;

− Національний фармацевтичний університет;

− Українську інженерно-педагогічну академію;

− Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця;

− Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;

− Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського.

Цьогоріч Українську інженерно-педагогічну академію представляли 4 команди: Сучасна креативна молодь; Pryanya Аrt; 3D-Land та GM Room, що поєднали здобувачів освіти і викладачів кафедри харчових технологій, легкої промисловості і дизайну. Найактивнішими стартаперами УІПА 2022 року були наставники: професор Лазарєва Тетяна Анатоліївна, доцент Благий Ольга Сергіївна, доцент Борисенко Денис Володимирович та студенти Губанова Марина Михайлівна, Григоренко Наталія Володимирівна, Сафонова Анастасія Олексіївна, Горяінова Анастасія Миколаївна, Максименкова Наталія Валеріївна, Головащенко Софія Олександрівна, Хартфілія Валерія Андріївна і Минка Алевтина Олегівна.

Проєкти команд УІПА стосувалися виробництва сувенірних пряничних виробів у вигляді пазлу України, пошиття патріотичних худі з авторськими принтами знакових локацій українських міст, шоколадного 3D-друку та розробки адаптаційних тренінгів з використанням засобів арт-терапії і доповненої реальності.

За результатами конкурсу команди УІПА отримали співфінансування у розмірі 20 800 гривень на виготовлення прототипів своїх проєктних виробів та навчання за програмою Школи з написання грантових проєктів.

Також команди отримали можливість прокачати свої підприємницькі навички на тренінгах зі складання бізнес-моделі «Business Model Canvas: Mastering Business Models» та «Як отримати «Так» на мільйон або Тренінг з відеопітчингу та презентації стартап-ідей» і презентувати відеопітчі своїх стартап-проєктів перед журі, яке складалося з супер професіоналів в різних сферах стартап руху і креативного бізнесу України. Представники журі не тільки оцінили наші команди, але і надали дуже цінні поради з подальшого розвитку підприємницьких ініціатив учасників, суперовську експертизу, мотивацію та розбір польотів.

Особливо приємно відзначити, що абсолютну перемогу, а саме І місце, у конкурсі здобула команда «Pryanya Аrt» з Української інженерно-педагогічної академії, крім того наші команди здобули перемогу ще й у спецномінаціях конкурсу «CRAFT BUSINESS» та «Change the Future: Adaptation Tool».

Нагадуємо, що конкурс було організовано громадською організацією «Інноваційна генерація» у партнерстві з Університетом Бедфордширу (Лутон, Велика Британія), Харківським національним економічним університетом імені Семена Кузнеця та Українською інженерно-педагогічною академією в рамках проєкту Create Creative Entrepreneurs програми Creative Spark: Higher Education Enterprise Programme від British Council.

Також хочемо із задоволенням та вдячністю відзначити, що до числа партнерів та співорганізаторів цьогорічного конкурсу долучились Управління інноваційного розвитку та іміджевих проєктів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради, Регіональна рада молодих вчених при управлінні освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації та Українська Асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *