Присвоєно звання Почесного доктора Української інженерно-педагогічної академії генеральному секретарю Міжнародного товариства з інженерної педагогіки IGIP, Почесному проректору Каринтійського університету прикладних наук (Австрія) професору Міхаелю Е. Ауеру (Австрія).
Згідно з рішенням Вченої ради професору Міхаелю Е. Ауеру (Prof. Michael E. AUER), Австрія, обран Почесним доктором Української інженерно-педагогічної академії (Doctor Honoris Causa, Dr.h.c) і йому вручено Диплом Почесного доктора Української інженерно-педагогічної академії ДПД №01/2023.
З вітальним словом виступила ректор академії, докт. пед. наук, проф. Коваленко О.Е.
Також з нагоди урочистої події професор Міхаель Е. Ауер виступив з відкритою лекцією для студентів та викладачів Української інженерно-педагогічної академії.
Лекція була присвячена впливу 4-ї промислової революції на інженерну освіту та необхідності сміливої зміни парадигми.
У ході лекції професор поділився думками щодо майбутнього інженерної педагогіки, розповів про необхідність величезних драматичних змін та адаптування нашої освіти для того, аби вона змогла дійсно витримати виклики змін та невизначеності сьогодення.
Професор впевнений, що сьогодні постає питання необхідності виникнення нової педагогіки, аби ми могли дійсно відповідати потребам в освіті на усіх рівнях.
Інженерна справа та інженери наразі грають дуже важливу роль у сталому розвитку нашого суспільства. Ще ніколи роль інженера не була настільки важлива, наскільки вона є сьогодні. Саме інженер безпосередньо може впливати на успішність досягнення усіх цілей сталого розвитку.
Також Міхаель Е. Ауер у ході своєї відкритої лекції говорить про визнання того факту, що розростається сфера інженерної справи. Наразі у нас існує велика купа інженерних професій. Ми маємо розуміти, що на сьогодні інженерна справа може дійсно зазнати кроків революційного розвитку, тому що майбутнє для наших студентів виглядатиме зовсім не так як теперішнє.
«Вся освітня екосистема має бути оновлена дуже швидко. Цілі навчання повинні бути змінені від просто отримання знань до розвитку нових та необхідних компетенцій і створення індивідуальних ідентичностей. Методи навчання мають отримати персоналізований характер із усіма необхідними елементами» – розповідає професор Міхаель Е. Ауер.
Наприкінці лекції професор підкреслив основні ідеї щодо фундаментальних змін:
- Потрібно навчати наших студентів отримувати актуальні компетенції, розвивати необхідні навички, створювати індивідуальну ідентичність замість просто отримання нових знань.
- Замість того аби проводити звичайне традиційне навчання у аудиторії, ми маємо навчати у персоналізований спосіб, враховуючи необхідний контекст.
- Замість того щоб просто давати освітні та наукові ступені ми маємо більше зосередитись на лімітованих у часі акредитаціях та кваліфікаціях, які враховують певний контекст.
Професор Міхаель Е. Ауер впевнений, що ми маємо зрушити навчання і перетворити його на послугу. Навчання має бути наразі не одновекторним, а інтерактивним. Нам потрібно зрушити навчання і отримати нових учасників та використовувати нові технології.
Також можно дізнатися докладніше про життя та працю Професора, доктора Міхаеля Ауера за таким посиланням. http://uipa.edu.ua/ua/news/9329-zaproshuemo