Науковці Української інженерно-педагогічної академії, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Денис КОВАЛЕНКО, професор кафедри інформаційних комп’ютерних технологій і математики Тетяна БОНДАРЕНКО та старший викладач кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва Роман НЕСТЕРЕНКО стали співавторами потужної міжнародної монографії «Pandemic and the Critical Role of Knowledge Management», що була опублікована видавництвом Стамбульського університету (Туреччина) 14 березня 2023року.
Наші науковці підготували главу «The Transition from the Educational Environment to the Educational Ecosystem: Digital Transformation and Partnership in Ukrainian Education / Перехід від освітнього середовища до освітньої екосистеми: цифрова трансформація та партнерство в українській освіті».
Дане дослідження було здійснено науковцями УІПА в ході реалізації міжнародного Erasmus + проєкту PAGOSTE «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні».
Дослідження наших колег присвячено аналізу результатів впровадження цифрових технологій у викладанні та управлінні в українських та зарубіжних університетах, перспективам та обмеженням на цьому шляху, а також ризикам, пов’язаним з цифровізацією та діджиталізацією університетів.
Видання даної монографії було ініційоване професором Севінч Гюльсечен (Sevinç GÜLSEÇEN), завідуючої кафедри інформатики Стамбульського університету у відповідь на виклики, які постали перед вищою освітою, що були спричинені COVID-19 як однією з найстрашніших пандемій століття.
Через тривалі блокування та перехід на віртуальну роботу, пандемія COVID-19 змусила організації використовувати знання та креативність для свого виживання та зростання. Щоб впоратися з життєвими кризами, організації почали використовувати управління знаннями як стратегічний ресурс для пом’якшення наслідків для здоров’я та соціально-економічних наслідків. Практики ефективного управління знаннями допомогли організаціям запровадити ефективні заходи протидії таким кризам.
Дана монографія «Пандемія та критична роль управління знаннями» складається з двадцяти розділів, які висвітлюють критичну роль управління знаннями під час пандемії COVID-19. Серед авторів монографії науковці з Туреччини, США, Польщі, Словаччини, Північної Македонії, Алжиру, Кіпру, Індії та України.