5-6 липня 2022 року відбулася третя міжнародна літня наукова online-школа «Адаптивні процеси в освіті», що була організована з Громадською організацією «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» при активній участі УІПА.
Цьогоріч у Школі взяли участь понад 80 представників науково-педагогічної спільноти: науковці, викладачі, аспіранти, докторанти, здобувачі наукових ступенів, управлінці та інші працівники освіти.
Третя міжнародна літня наукова online-школа «Адаптивні процеси в освіті» об’єднала науковців, здобувачів наукових ступенів та роботу різних наукових шкіл: ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», Бердянського державного педагогічного університету, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України; Інституту професійної освіти НАПН України, кафедри педагогіки, психології початкової освіти та освітнього менеджменту Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради, кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та науковців із зарубіжжя.
Наукові панелі об’єднали численні регіони України: Вінницьку, Донецьку, Дніпропетровську, Житомирську, Запорізьку, Івано-Франківську, Київську, Львівську, Сумську, Харківську, Хмельницьку, Чернігівську області. До активного наукового обговорення долучилися науковці, Польщі (м. Слупськ), Португалії (м. Порталегре), Словаччини (м. Нітра), Туреччини (м. Стамбул).
Наукова спільнота мала можливість ознайомитися, проаналізувати, висловити свої думки та пропозиції з застосування адаптивних процесів у закладах освіти.
Свої наукові наробки з реалізації адаптивних технологій у закладах вищої, професійної та середньої освіти представили:
- Бердянський державний педагогічний університет
- Гімназія №19, «Межигірська», м. Київ
- ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
- Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України
- Дніпровська академія неперервної освіти Дніпровської обласної ради
- ДПТНЗ «Конотопське ВПУ»
- Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир
- ЗОШ №14 імені Богдана Лепкого, м. Тернопіль
- Івано-Франківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. І.Франка.
- Інститут промислових і бізнес-технологій Українського державного університету науки і технологій, м. Дніпро
- Інститут професійної освіти НАПН України
- КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
- Комунальний заклад “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради
- Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів
- Маріупольський державний університет, м. Маріуполь, м. Київ
- Науково-організаційний відділ НАПН України
- Національний університет «Чернігівський колегіум» ім. Т.Г. Шевченка
- Національний центр «Мала академія наук України»
- НВК №2 м. Покровськ (Донецька обл.)
- Освітній центр «Оптима», м. Київ
- Політехнічний інститут Порталегре, Португалія
- Поморський університет (м. Слупськ, Польща)
- Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
- Стамбульський університет (м. Стамбул, Туреччина)
- Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка
- Українська інженерно-педагогічна академії
- Університет імені Альфреда Нобеля
- Університет менеджменту освіти НАПН України
- Університет мистецтв і наук у Сичуані, П.Р. Китай
- Фаховий коледж ЛНУ імені Івана Франка, м. Львів
- Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
- Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
- Центр творчості дітей та юнацтва «Шевченківець», м. Київ
Всі відеозаписи доповідей представлені на YouTube каналі ГО ШАУСПС за посиланням: https://bit.ly/3bU7RxM . Хто не мав можливості доєднатися до наукового заходу, запрошуємо переглянути записи. А також рекомендуємо нашим викладачам та науковцям використовувати ці корисні доповіді в якості дидактичного матеріалу для здобувачів освіти та науковців. В час дистанційного навчання та воєнного стану дуже актуальний, корисний матеріал, цікаві ідеї та нові форми організації освітньої взаємодії.