Делегація УІПА взяла участь у Міжнародному Erasmus+ тижні в Університеті прикладних наук Ниси (Польща)

Делегація Української інженерно-педагогічної академії у складі керівниці групи з наукової діяльності УІПА, к.т.н., доцента кафедри автоматизації, метрології та енергоефективних технологій Ганни ГРІНЧЕНКО та представниці центру інноваційних освітніх технологій, міжнародних зв’язків та академічної мобільності Ольги КАЙДАЛОВОЇ 22-26 травня взяла участь у роботі 13-го Міжнародного тренінгового тижня персоналу в Університеті прикладних наук Ниси, Польща (Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie) у рамках програми Erasmus+ KA171.

Темою цьогорічного заходу була “International events managements: logistics, contents and communication”. Учасники мали ряд воркшопів, презентацій, круглих столів та обговорень щодо досвіду організації заходів, у т.ч. й міжнародних:

– як найкраще організувати логістику;
– який має бути зміст, з урахуванням національних особливостей всіх учасників задля запобігання конфліктів чи незручних ситуацій;
– як налогодити комунікацію;
– з якими проблемами можуть зіштовхнутись організатори та як найкраще їх подолати та багато іншого.

Загалом у заході взяли участь близько 50 учасників з 14 країн світу.
Культурна програма була не менш насиченою та цікавою. Учасники відвідали найзначущі місця Ниси, міста з 800-річною та дуже непростою історією, майже зруйноване й відбудоване знову, воно дуже затишне та красиве. Мали культурний вечір у старій фортеці з цікавими конкурсами та вивченням національних польських танців, відвідали джаз вечір від факультету джаз та поп музики Університету Ниси, а також вечір поезії.
За 5 днів роботи учасники поділились своїм досвідом, дізнались про практики колег та налагодили контакти для подальшої співпраці та розвитку міжнародної діяльності.

Делегація УІПА висловлює подяку Національному Erasmus+ офісу, а також керівництву й особливо міжнародному офісу Університету Ниси за надану можливість, чудову організацію та надзвичайно змістовний тиждень.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *